• Boutique-ul tău de cosmetice bio
  • (Luni - Vineri 1000-1700)
  • (L - V 1000-1700)
  • 0754 629 632
COȘUL MEU
Livrare GRATIS de la 149 lei sau 12 lei în București, 17.5 lei în țară | 40 pct. la plata cu card (ptr. clienții logați)

Accesează toate categoriile din meniu

Politică de livrare și retur

Politică de livrare

Vei beneficia de TRANSPORT GRATUIT pentru o comandă în valoare de 149 lei sau peste. Sub această valoare costul de transport este de 12 RON pentru București și 17.5 RON pentru restul țării. Și pentru că dorim să te bucuri de cumpărături fără să te gândești la greutatea coșului, costul de transport este fix, fără taxe pentru kilograme suplimentare! ;)

Ai un cod de reducere suplimentar? În acest caz valoarea coșului tău, după aplicarea reducerii, trebuie să fie mai mare de 149 lei pentru a beneficia de transport gratuit.

Important: dacă nu ești în zona de acoperire a curierului, costul de transport va fi influențat de numărul de km suplimentari (valabil doar pentru anumite localități izolate).

Gasești aici detalii despre zona de acoperire a curierului https://www.fancourier.ro/acoperire/

Timpul estimat de livrare este de 4 zile lucrătoare. Știm, se poate și mai bine! Facem eforturi în direcția optimizării acestuia. Așa că te rugăm să ne mai dai puțin timp. :)

Uneori se mai poate întâmpla ca distribuitorul sau producătorul să nu aibă produsele pe stoc. În acest caz te vom contacta și vom identifica împreună soluția potrivită pentru tine. Vei putea alege fie să renunți la comandă, fie să-ți expediem parțial comanda sau să prelungim termenul de livrare.

Politică de retur

Descarcă formularul de retur și completează-l.

1. Termenul exercitării dreptului legal de retur

În conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Cumpărătorul are la dispoziţie un termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a produselor, pentru a-şi exercita dreptul legal de retragere, fără a fi obligat să-şi motiveze decizia.

2. Modalitătile de exercitare a dreptului legal de retur

Cumpărătorul sau, după caz, destinatarul Comenzii, pentru a-şi exercita dreptul de retragere, trebuie să informeze expres S.C.Hello Nature S.R.L la următoarele date de contact: office@myorganic.ro, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. Cumpărătorul poate completa şi transmite electronic de pe site-ul www.myorganic.ro formularul standard de retur pus la dispoziţie sau orice altă declaraţie neechivocă, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Dacă însă Cumpărătorul foloseşte această opţiune, Vânzătorul îi va transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să fie trimisă comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. 

3. Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de returnare

În conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile calendaristice care se referă la:

  • furnizarea de bunuri care au fost desigilate după livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății;
  • furnizarea de bunuri confecționate potrivit specificațiilor consumatorului sau evident personalizate.

Prin urmare, Cumpărătorul ia la cunoştinţă  faptul că nu se va putea prevala de dreptul său legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a căror nouă comercializare de către vânzător ar putea prezenta riscuri din motive de igienă sau de protecţie a sănătăţii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc). 

Totodată, Cumpărătorul ia la cunoştinţă că nu se va putea prevala de dreptul său legal de retragere asupra produselor personalizate la cererea sa.

4. Consecinţele exercitării dreptului legal de returnare

În situaţia în care produsele pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumpărătorul care îşi exercită dreptul de returnare în condiţiile prevăzute de prezentul articol cu privire la termenele şi modalitățile de returnare a produselor, va putea obţine rambursarea contravalorii produselor returnate, precum şi cheltuielile de expediere aferente, pentru situația în care returnează întreaga valoare a comenzii. Cumpărătorului sau destinatarului Comenzii care îşi exercită dreptul legal de returnare în condiţiile prevăzute de prezentul articol cu privire la termenele şi modalitățile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate către S.C. Hello Nature S.R.L. cu titlu de plată pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, cu exceptia costurilor de retur , fara intarzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care vânzătorul este corespunzător notificat cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract. În temeiul art. 13 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Consumatorul înţelege şi îşi dă în mod expres consimţământul că rambursarea sumelor să se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens în care se obliga să furnizeze vânzătorului datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. În orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Vânzătorul are dreptul de a amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate de Cumpărător către S.C. Hello NatureSRL.,  la adresa Bucuresti, Str. Teleajen 5a, sector 2, cod postal 021465. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcționării produselor.

5. Cheltuieli

În conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumpărător. Prin excepţie, în cazurile de neconcordanţă între produsele livrate şi comandă, cheltuielile de returnare vor fi suportate de  către vânzător.

6. Dreptul şi termenul contractual de retragere

Vânzătorul acceptă returnarea produselor comandate pe Site-ul www.myorganic.ro, peste termenul legal de 14 zile in condiţiile notificării intenţiei de returnare înlăuntrul termenului legal.

6.1. Termenul de exercitare a dreptului contractual de retragere

Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii are la dispoziţie, pentru returnarea produselor, 14 (paisprezece)  zile calendaristice, de la data la care Cumpărătorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărator, intră în posesia fizică a produselor. 

7. Dispoziţii generale aplicabile returului produselor

Este obligatoriu ca produsele să fie returnate către vânzător într-o stare care să permită repunerea lor la vanzare (produse în stare perfectă, accesoriile, prospectele, etc) cel mai tarziu, după caz, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, intră in posesia fizică a produselor. 

Retururile de produse trimise după expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

Produsele vor fi însoţite de numărul de Comandă, menţionat, fie pe Bonul de Retur, transmis împreună cu produsele livrate, semnat de Cumpărător sau destinatarul Comenzii, fie pe orice alt document. Cumpărătorul şi destinatarul Comenzii, dacă acesta diferă de Cumpărător, sunt informați despre faptul că utilizarea Bonului de Retur facilitează prelucrarea returului de către vânzător.

În situaţia în care, Cumpărătorul a beneficiat pe Site de o ofertă specială, care îi permitea, în anumite condiţii, să achiziţioneze unul sau mai multe produse ofertate în schimbul Comenzii sale sau să beneficieze fără cost suplimentar de diferite eşantioane promoţionale, se va considera că prin exercitarea dreptului său de retragere acesta din urmă nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva ofertă sau de respectivele eşantioane. Cumpărătorul va trebui să restituie produsul (produsele) pe care dorește sa îl/le returneze doar împreună cu eşantioanele primite respectiv produsul (produsele) achiziţionate la ofertă în schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel încât vânzătorul să poată da curs cererii sale de retragere.

Cumpărătorul va fi răspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi, după caz, a funcţionării produselor. 

8. Returnarea coletului  prin curier

În plus, faţă de condiţiile prevăzute anterior, Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii, care doreşte să-si exercite dreptul de retragere, legal sau contractual, returnând produsul prin curier/colet, trebuie să procedeze la trimiterea coletului cu confirmare de primire la următoarea adresă: Bucuresti, Str. Teleajen 5a, sector 2, cod postal 021465, destinatar S.C. Hello Nature S.R.L.

Nu se acceptă returnarea produselor prin Poșta Română cu ridicare de la Oficiul Poștal, ci doar livrare directă la adresa S.C. Hello Nature S.R.L menționată mai sus.

Atunci când Cumpărătorul/destinatarul Comenzii nu face dovada că a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt în sarcina Cumpărătorului sau a destinatarului Comenzii.

Renunţarea la cumpărare, în mod repetat, va fi considerată abuz iar Vanzătorul are dreptul să blocheze, cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat în abuz.

popup content here