• Boutique-ul tău de cosmetice bio
  • (Luni - Vineri 1000-1700)
  • (L - V 1000-1700)
  • 0754 629 632
COȘUL MEU
Livrare GRATIS de la 149 lei sau 12 lei în București, 17.5 lei în țară | 40 pct. la plata cu card (ptr. clienții logați)

Accesează toate categoriile din meniu

Regulamentul programului de fidelizare “MyOrganic”

1. Organizator

Organizatorul prezentului Program de Fidelizare este societatea HELLO NATURE SRL, cu sediul în Județul Dolj, Municipiul Craiova, Bld. Nicolae Titulescu, nr. 19, camera 1, bl. H3, sc. 1, et.6, ap 28, avand C.U.I. 36329811, numar de inregistrare in Registrul Comertului J16/864/2021, denumită în continuare “Organizator” sau “MyOrganic”.

2. Descrierea programului de fidelizare

Prezentul Program este un sistem creat de Organizator în vederea fidelizării clienților prin acordarea de puncte de fidelizare care se vor aloca în urma unor acțiuni efectuate de utilizator pe site-ul  MyOrganic.ro.

Despre punctele de fidelizare MyOrganic:

  • Sunt puncte virtuale asociate exclusiv unui cont de client creat pe magazinul MyOrganic.ro și se vor anula odată cu ștergerea contului.
  • Punctele se acordă pentru acțiuni realizate exclusiv în perioada în care Programul de Fidelizare este activ pe MyOrganic.ro și nu pentru acțiuni executate în afara acestei perioade.
  • Nu se pot acumula puncte pentru acțiuni sau comenzi care nu au fost realizate folosind un cont de client MyOrganic (înregistrarea prealabilă în cont este necesară).
  • Paritatea raportat la moneda RON este de 10 la 1 (10 puncte MyOrganic = 1 RON) și este aplicabilă exclusiv în perioada de desfășurare a programului la convertirea punctelor în reduceri înainte de finalizarea unei comenzi pe site-ul myorganic.ro.
  • Punctele pot fi folosite exclusiv pentru a obține reduceri la comenzile plasate pe MyOrganic.ro, nu sunt transferabile și nu pot fi convertite în bani sau alte beneficii.
  • În funcție de acțiunea pentru care se acordă punctele, acestea sunt alocate fie automat, fie în urma unei aprobări ulterioare de către echipa MyOrganic. Din acest motiv unele puncte vor fi vizibile în cont în termen de 2-4 zile lucrătoare.
  • Punctele alocate în urma unor acțiuni care contravin regulamentului de acordare a acestora vor fi retrase ulterior.


3. Regulament acordare puncte de fidelizare

Pentru a putea acumula puncte de fidelizare trebuie să fii înregistrat în contul tău de client înainte de a efectua o acțiune pentru care se acordă puncte. Nu se acordă puncte la cerere ca urmare a unor acțiuni realizate anonim (fără înregistrare în cont).

Ștergerea contului de client implică pierderea punctelor acumulate în contul respectiv.

Punctele se acordă după cum urmează:

  • 50 puncte -> la crearea contului de client MyOrganic.ro fără de care nu se pot acumula puncte. 
  • 40 puncte-> la plata online cu cardul a unei comenzi
    • În cazurile în care plata nu a fost finalizată, comanda a fost anulată sau returnată ori banii nu ajung sau sunt retrași în/din contul MyOrganic din orice alt motiv, punctele aferente comenzii vor fi retrase.
  • 10 puncte-> la adăugarea unui review la un produs comandat și nereturnat
    • Pentru a fi vizibil pe site și recompensat cu puncte, un review trebuie să facă referire la un produs comandat din contul care adaugă review-ul (în felul acesta ne asigurăm că produsul a fost achiziționat și folosit).
    • Review-ul trebuie adăugat produsului corect, să facă referire la proprietățile, efectele și utilitatea produsului prin folosirea unui limbaj decent, scopul review-ului fiind de a oferi informații utile unui utilizator interesat de produs.
    • Se vor acorda puncte doar pentru un review per produs, review-urile multiple nefiind recompensate.
    • Ștergerea unui review deja recompensat cu puncte va determina retragerea acestora sau, dacă punctele au deja convertite într-o reducere, MyOrganic poate considera această acțiune o tentativă de fraudă și poate acționa în consecință.
    • Punctele pentru un review se alocă în urma aprobării review-ului de către echipa MyOrganic și vor fi vizibile în contul de client după aproximativ 3 zile lucrătoare.
    • Review-urile pentru produse comandate, dar încă neexpediate sau aflate în curs de livrare nu vor fi aprobate din motive evidente: clientul nu a primit încă produsul pentru a-l putea evalua.
    • MyOrganic își rezervă dreptul a nu publica review-uri repetitive, neinteligibile, tendențioase sau care aduc acuzații nefondate (care nu pot fi dovedite) și de a le șterge pe cele adăugate unor produse returnate ulterior (un produs nu poate fi returnat decât sigilat, ceea ce confirmă că produsul nu a fost testat).
  • 30 puncte-> pentru comenzi care depășesc 300 de lei 
    • + 1 punct pentru fiecare 10 lei suplimentari (ex: subtotal în valoare de 300 lei = 30 puncte, 310 lei = 31 puncte ș.a.m.d.)
    • Punctele acordate comenzilor returnate sau anulate vor fi retrase ulterior. În cazul în care se constată o tentativă de fraudă, comanda nu va fi onorată, iar MyOrganic are dreptul de a regla plata și numărul de puncte sau chiar de a bloca contul de client care a generat frauda. Exemplu de fraudă: plasarea a două comenzi consecutive, în care punctele acumulate la prima comandă sunt folosite pentru a obține reducere la a doua comandă, urmată apoi de anularea primei comenzi (practic anularea punctelor care au fost deja folosite).
    • Punctele se vor recalcula în cazul retururilor parțiale, valoarea reziduală (costul produselor nereturnate) fiind baza de calcul pentru punctele păstrate în contul de client. Exemplu: pentru o comandă de 450 lei se alocă 40 de puncte, dar dacă se returnează produse în valoarea de 170 lei, valoarea reziduală este 280 de lei. Deoarece această valoare este sub pragul pentru care se acordă puncte (300 lei) toate punctele aferente comenzii și acordate pentru această regulă vor fi retrase din cont. Se vor păstra punctele alocate pentru plata cu cardul și produsele cu puncte bonus nereturnate (vezi următorul punct).
  • X puncte-> pentru produse care au afișate bulina portocalie care specifică numărul X de puncte
    • se vor retrage punctele acordate pentru produsele returnate sau la care s-a renunțat înainte de expedierea comenzii

4. Vizualizarea și folosirea punctelor de fidelizare

Punctele de fidelizare și istoricul de acordare/retragere/cheltuire al acestora pot fi vizualizate în contul de client MyOrganic la secțiunea “Istoric puncte de fidelizare”.

Un număr minim de 60 de puncte poate fi folosit la check-out în pasul 2 “Revizuire și plată” prin selectarea sau introducerea numărului de puncte dorit (mai mare sau egal cu 60) și apăsarea butonului “Aplică puncte” care va converti punctele în reducere în RON la paritatea în vigoare.

Valoarea minimă a comenzii pentru livrarea gratuită se păstrează (149 lei), în acest fel, dacă după aplicarea punctelor de fidelizarea valoarea scade sub 149 lei, se va aplica taxa de livrare.

5. Durata și încetarea programului de fidelizare

Prezentul Program de Fidelizare se desfășoară pe perioadă nedeterminată de timp. Punctele acordate în cadrul acestui program reprezintă un beneficiu acordat benevol de Organizator clienților și nu un drept al acestora de a deține punctele, Organizatorul având dreptul de a dispune în mod unilateral și cu efect imediat, modificarea, suspendarea sau încetarea acestuia, la libera sa alegere, fără transmiterea unei notificări prealabile. În oricare dintre cazuri, Organizatorul poate anula punctele acordate benevol membrilor programului.
Membrii Programului nu vor avea dreptul de a face niciun fel de contestație împotriva măsurii luate de Organizator, pentru niciun motiv. Nicio modificare, suspendare sau încetare nu poate îndreptăți un membru sau client de a solicita indemnizații sau despăgubiri de orice fel. O versiune actualizată a Regulamentului Programului de Fidelizare este disponibilă în permanență pe site-ul MyOrganic.ro. Membrii Programului de Fidelizare sunt invitați să verifice cu periodicitate prevederile Regulamentului.

MyOrganic are dreptul de a dezactiva sau suspenda definitiv un cont de client, în caz de fraudă, tentativă de fraudă sau în cazul unei folosiri inadecvate a Programului de Fidelizare.

Organizatorul este exonerat de orice răspundere pentru toate consecințele, directe sau indirecte, ale eventualelor disfuncționalități ale Programului de Fidelizare. Organizatorul va face cu toate acestea eforturi astfel încât, în cazul unor disfuncționalități, membrii să poată beneficia de punctele acumulate până la momentul respectiv.

6. Protecția datelor cu caracter personal

S.C. Hello Nature SRL. prelucrează datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră prin formularul de înscriere  în conformitate cu Politica de confidențialitate și Protecția datelor personale

popup content here